Thursday, May 8, 2008

MENTERI BESAR KA atau BONE KA???


Wahai orang-orang Perak..terutamanya anak-anak jati Perak..
Lihatlah wajah berseri-seri Menteri Besar mike... Kerajaan PAS+PKR+DAP Perak di Menteri Besarkan oleh YAB Dato Seri Ir mohamad Nizar...cuba lihat AMMK/EXCOnya..daripada 11 termasuk MB, 7 adalah bukan Melayu..dah la macam tu..exco-exco DAP pula pegang Exco kanan...mungkinkah Orang Melayu dapat dibela di Perak.. DAP = 18 seats, PKR = 7 seats dan PAS = 6 seats....agak-agak kawan-kawan la...siapa yang paling berkuasa di PERAK?... saja-saja nak tanya jer....

5 comments:

Bani Tanjong said...

Aku anak jati perak yeop. Rase sedih bila dengor kampung halaman teman telah tergadai kepada puak pendatang. Walaupun secara hirarkinya PAS yg jadi MB tapi dema tak boleh buat ape pun. Menjadi alat boneka je roper itu. Ape idaknya dilantiknya exco kalangan cina kafir yang sah2 tak menyokong Islam dan Melayu, nak pulak diberi hak kesama rataan semua kaum..Ape Yeop Nizar ni buta sejarah ke..dah diberi kuasa jangan le tunjukka hebat benor..sampai Sultan Perak pun nak diketepikan...mike ingat mike tu belajor tinggi2 pun pakai duit kerajaan..mak bapak mike pun bukannya kaye benor..terima kasih sikit kepada kerajaan.Hishh ikut hati mau ku lempamg je dema ni..

Pencatatsepi said...

teman setuju dgn bani tanjong ni sbb teman pernah lama duduk di perak ni yeop. hampir 8 tahun. Boleh dikatakan negeri kedua teman. loghat perak terutama Parit teman dah boleh kuasai. perak sungguh cantik. orgnya baik. tp bila kenangkan kerajaan negeri perak skrg, teman rasa sedih. ye.. la.. memang org Melayu jd Big Boss tp itu hanya di atas kertas je yeop. Teman pohon agar MB Perak rujuk lagu Warisan supaya dia tahu di mana di berpijak sekarang sama ada di alam nyata atau alam khayalan..

Panglima Perang Cyber said...

Mari bersama menjadi tentera alam siber yang akan sentiasa mempertahankan negara bangsa dan agama dari ancaman ancaman luar dan dalam Malaysia.

Berusaha menjadi pahlawan yang menyerang menyerang setiap yang tidak setia kepada bangsa agama dan negara Malaysia melalui penulisan yang tidak berasas dan berbaur fitnah.

Ayuh, marilah blogger kita semua berjuang menjatuhkan 'musuh musuh negara ' sekelian !!!!

Panglima Perang Cyber said...

Mari bersama menjadi tentera alam siber yang akan sentiasa mempertahankan negara bangsa dan agama dari ancaman ancaman luar dan dalam Malaysia.

Berusaha menjadi pahlawan yang menyerang menyerang setiap yang tidak setia kepada bangsa agama dan negara Malaysia melalui penulisan yang tidak berasas dan berbaur fitnah.

Ayuh, marilah blogger kita semua berjuang menjatuhkan 'musuh musuh negara ' sekelian !!!!

Panglima Perang Cyber said...

mana artikel baru? rajin rajinlah menulis..dari saudara di panorama indah...